donderdag 14 juni 2012

ZOO - Sculpture Garden - Kennedy Center

Mijn eerste bezoek aan de zoo is een feit.
Ik ga graag naar de zoo.
En langs de andere kant dan ook weer niet.
Het is dubbel.

Het is interessant, maar niet logisch.
Zo een beesten horen hier niet, horen niet in een kooi.
Ik sus me een beetje met het feit dat ik geen inkom heb betaald en dus dit "project" niet financieel gesteund heb ( kunnen jullie deze gedachtegang volgen? ).

Heel veel dieren hebben we niet gezien omdat het echt snikheet was (35°) en de meesten wat verkoeling hadden gevonden uit het zicht van de toeristen.







Hoe cool is dit?


Zelfs grote katjes maken liever hun klauwen niet nat.  



Daarna gingen we naar the Mall om de girl scout singalong ( de girl scout bestaat dit jaar immers 100 jaar!) te zien, maar we waren te laat. 
Zo een weer is behoorlijk afmattend. 
Soms kan een mens met zeer kleine dingen tevreden zijn. 
Zoals een fontein met koel water. 




Die avond hebben we dan nog een gratis dansvoorstelling gezien in the Kennedy Center.
Maar we waren weer een beetje te laat met als gevolg dat we de voorstelling al staande hebben gevolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten