woensdag 8 augustus 2012

Limboooooh


Jullie hebben het misschien gemerkt, misschien ook niet,
maar het is wat kalm op de blog.

Ik bevind me momenteel in een soort van tussenfase.
Hoop ik.
Ik moet mezelf echt dwingen om effectief iets te doen tijdens het weekend.


Ik heb een hele hoop excuses:

-het is te warm (echt waar)
-het is toch wel eenzaam zonder mijn Hongaars maatje
-ik lees veel
-ik probeer wat centen te sparen
-die camera is zo zwaar en plakkerig
-ik ben gewoon lui
-ik ben Washington een beetje beu (ja, dat klinkt rotverwend)
-hier nog zes maanden zijn lijkt nog voldoende lang om de rest te ontdekken, dus er is niet echt een ontdekkingsdruk
-ik heb zo mijn lievelingsplekjes (maar die zijn niet meer nieuw, dus niet echt zo interessant voor jullie)

Vandaar dat er iets minder valt te vertellen.

Mijn excuses daarvoor.
Ik zal mezelf een schop onder de kont geven want anders ga ik me dat nog beklagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten