dinsdag 7 augustus 2012

Bedankt

Mijn verjaardag, een week geleden ondertussen, was zeer geslaagd. 
En dat is grotendeels dankzij jullie. 
Ik heb massa's kaartjes mogen ontvangen en postpakketten.

Een vriendin van mij had haar familie, schoonfamilie en lezers van haar blog opgetrommeld mij te verrassen en een kaartje te sturen. Dat verklaarde de onbekende personen. 
Toch schoon, he? 

Ik kan er qua chocolade ook weer even tegen. 
Ne pot choco en een reep chocolade. 

Het kaartje dat lawaai maakte bleken zaadjes te zijn om mijn eigen waterkers te kweken. 

Mijn gastgezin heeft me ook in de watten gelegd. 
De chocolademousse cheesecake ben ik nog steeds aan het wegwerken en 
we zijn zeer gezellig sushi gaan eten. 

Heel erg bedankt. Allemaal. 



 Mijn bureau.

 Zoveel kaartjes! Leuke chaos.

 Ow yeah baby.


Ik ben echt ne geluksvogel met zo'n vrienden en familie.



Foto's van zwangere schoonzus. Oh.



 Zodanig veel kaartjes en zodanig weinig plaats dat er zelfs enkelen zich bevinden in mijn kast (die geregeld openstaat).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten