donderdag 17 mei 2012

Georgetown

Ik ben dit weekend vaak naar een bepaalde buurt afgezakt. 
Georgetown. 
Dat was niet opzettelijk zo gepland. 

Het weekend werd ingezet met een heerlijk slaatje met geitenkaas en aardbeien en frambozendressing. 
Hmm.



Om een of andere reden deed Georgetown me nu niet denken aan Gent (ik heb de drukke winkelstraat vermeden), maar aan de Ardèche.
Een beetje toch.
Ik heb vooral gewandeld langs het C&O canal en de Potomac.







Feestjes op boten.
De vriendelijke uitnodiging van deze twee mannen heb ik afgeslaan.


En in plaats daarvan trok ik me wat terug met mijn kindle. Liefde.


Zondagochtend vergezelde ik een vriendin op een boottochtje dat ze moest doen voor haar klas. (Vertrekkende vanuit Georgetown.)
Maar deze leek heel erg op de boottocht die ik eerder had gedaan met Elisabeth en de buurvrouw.
En ik ergerde me er dood aan dat je de uitleg van de gids niet kon horen.



Beetje plezier maken in Rock Creek Parc.
Een zeer groot park midden in Washington.
Lekker koel.
Wel heel veel roekeloze fietsers.


Een passende afsluiting van het weekend.
Margaritaaaaah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten