dinsdag 29 mei 2012

Suggesties gevraagd

Sommige mensen verzamelen magneten van de steden en plaatsen waar ze al naartoe geweest zijn op hun ijskast (zeer Amerikaans), 
sommige mensen verzamelen vingerhoedjes (zeer Vlaams), 
sommigen zijn dan weer de trotse eigenaar van een aanzienlijke collectie postkaartjes. 

Ik zoek zoiets. 
Dat als ik later zit te mokken over mijn saai leven dat ik dan mijn doos vol herinneringen boven haal en me dan weer al die avonturen herinner. 

Ik heb mijn lesje geleerd na Moskou. 
In Moskou had ik nauwelijks foto's genomen. 
En een enkel souvenirtje. 
Dat neem ik me nu toch wel behoorlijk kwalijk. 

Ik wil mijn geld en bagageruimte niet spenderen aan nutteloze prullen die ik later ga verfoeien omdat ze stof aantrekken. 

Ik heb al een handtas vanuit Philadelphia. 
Een sterke strandtas uit jeans.
Iets dat ik nog niet had en hier en thuis zeker nog veel plezier zal aan beleven. 
Maar ik kan toch moeilijk overal een sjakosj kopen, niet waar? ;)

Een zanddollar vanuit de Bahamas. 


Dus vroeg ik me af wat jullie jullie aanschaffen dat zowel een herinnering is en tevens een gebruiksvoorwerp. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten