dinsdag 3 april 2012

Botanische toestanden

Volgende week maandag begint mijn eerste lessenreeks (fotografie).
Ik ga naar the Graduate School gaan in Washington (aan metro L'enfant Plaza). 
Helaas is het voor mij niet gemakkelijk van en naar de stad te gaan en het was dus noodzakelijk een proefrit te ondernemen om me voor te bereiden op mogelijke problemen. 
Het was gisteren leerrijk ( het is dus niet perfect verlopen ;) ). 

Eerst met de auto naar de parking gereden van de bus aan Mount Vernon. 
Daar waren veel toeristen! 
Toeristen die blijkbaar collectief besloten hadden om terug te keren. 
Dat betekent dat de twintigtal bussen die langs de weg geparkeerd stonden allemaal wilden vertrekken. 
Het verkeer zat dus vast.
Mijn bus was hierdoor wat te laat. 
Daarna volgde een rit van een halfuur naar Huntington (dichtstbijzijnde metrostation),
een half uur met de metro, die trouwens naar behoren functioneerde. 
Het gebouw bevond zich aan de uitgang van de metro (perfect!). 

Ik zou tien minuten te laat geweest zijn. 
Geen ramp, maar ik ben liever ergens te vroeg dan te laat. 

Maar het was een ander historie om terug te keren. 
De bus is niet komen opdagen en ik heb een uur gewacht op de volgende. 
Dat was niet plezant. 

Ik ben in Washington tot negen uur gebleven (tot zolang zou mijn les duren). 
En ik heb schone dingen gezien. 
Dus al bij al was het het gesukkel waard. 

Ik ben langs een zeer schoon parkje geweest rechtover de Botanic Garden. 









Toch wel weer een klein paradijs op aarde!


Zo mag mijnen hof er ook uitzien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten