maandag 23 april 2012

Zotte aankopen

Ik heb weer enkele dingetjes gekocht waar ik zeer tevreden over ben.
En daarom vind ik ze dus zot.
Allez, ik ben er zot van.

Shortjes.
Normaal is dat net zoals broeken iets dat ik nooit koop.
Maar hier is dat toch wel een must! Ofzo.
Toch wel welkom.


Ze hebben alledrie dezelfde snit of vorm.
Maar als het er goed uitziet mag dat in drievoud zijn, he!


De volgende aankoop is een e-reader!
Juij!
Eindelijk!
Als ik Moskou was zag ik veel mensen gebruik maken van dit elektronisch speelgoed op de metro (waar er echt heel veel gelezen werd).
En ik las vaak met mensen mee (verveling/ gebrek aan ruimte/ overdreven nieuwsgierigheid)
en dat scherm zag er goed uit!

In het land van amazon.com kon ik me niet meer bedwingen.

Eerst werd ik verblind door de bling bling van de nieuwe Kindle Fire (vergeleken met de ipad 2, maar drie keer zo goedkoop).
Met de Fire kan je ook naar muziek luisteren, films bekijken, op het web surfen, etc.
Maar het heeft geen e-ink scherm (dat ervoor zorgt dat je in de zon kan lezen en minder vermoeiend is voor de ogen en niet zoveel energie verbruikt).

Na veel gepeins en de mening van een vriendin ging ik toch voor de simpelste/ eenvoudigste e-reader.
Want ik wou meer lezen en minder tv kijken.
Ik miste dat echt enorm vanaf dat ik studeerde.
Je moet dan wel heel veel lezen (Russische auteurs geven graag lange omschrijvingen),
maar dan wordt de literatuur grotendeels voor u gekozen.
In het kader van educatie en al.

Ik wou lezen.
Op mijn tempo.

Ik heb al drie boeken gelezen.
Op een week tijd.
Dat gaat goed, he.
En de batterij is nog halfvol. Olé.


En dat ziet er met de beschermhoes zo uit:


De e-reader op zich was niet heel duur (75 dollar),
maar mijn ongeduld heeft me wel wat gekost (verzendingskosten 20 dollar).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten