vrijdag 2 maart 2012

I love ...



Eten, familie, vrienden en natuur. Dat is zowat de samenvatting. 

Ik heb iets met vogels. Ze fascineren me en ik neem er dan ook constant foto's van. 



Mijn allereerste lapje dat ik gebreid heb. De bedoeling was dat het een vierkant werd, maar daar ben ik niet echt in geslaagd. ;)


Kaka? Nee. Henna. Daar heb ik de laatste keren mijn haar mee geverfd. Als ik in een spiegel kijk, dan kijk ik niet of mijn haar goed ligt, nee, ik kijk of het nog rood genoeg is. Ik ben er een beetje door geobsedeerd.


 Volgende foto's zijn van een wandeling met vriendin K en haar vriend. :





Met de schoonzus naar Brugge:




Een afscheidscadeautje van vriendin M. Lief, he?


Afscheidsfeestje thuis. Checkt mijn gezicht. Haha! Het was leuk!


Als er bij ons taart wordt gegeten dan bestelt de mama lekker veel. Geen taart voor vijf personen dus, maar voor twaalf. Mij hoor je natuurlijk niet klagen!


Enkele foto's van als ik met de mama naar zee was geweest:



Mijn eerste zelfgebakken muffins!


Nog enkele foto's van de wandeling:




Emiel, een schat van een kind.



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! En die taart ziet er ook best lekker uit! Nog veel plezier daar!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, uw gezicht op het afscheidsfeestje! Zalige foto! :-)
    En ik vind uw muffins er veel beter uitzien dan de taart ;-)
    En Emiel heeft een coole kar / duwding!

    BeantwoordenVerwijderen