zondag 4 maart 2012

succesvol gewinkeld

Naast het verzamelen ben ik ook niet zo goed in dingen weg doen. 
Toffe combinatie, he. 

Ik had twee jeansbroeken mee. 
Ik dacht "daar kan ik wel even mee voort", maar die jeansbroeken waren toch wel al behoorlijk oud. 
En naast oud waren ze blijkbaar ook nog eens versleten. 
Na een goed weekske kruipen en bukken was het over en uit met de jeansjes. 
Met als gevolg: 




Een pietenol of twee. 
Dat kon niet zijn, he. 

Het was al jaren geleden dat ik een jeans had gekocht. 
Dat kwam gedeeltelijk omdat ik het echt een vervelend karweitje vind. 
En omdat ik de laatste tijd eerder rokjes en kleedjes droeg. 

Maar het was tijd voor een serieuze investering. 
En na mezelf streng toegesproken te hebben vertrok ik op oorlogspad. 
Het was een overwinning. 
Vier broeken. 
Ik was behoorlijk trots op mezelf en ik wist dat enkele vrouwelijke familieleden dat ook zouden zijn. :)

Een ietwat gelijkend verhaal met mijn enige paar schoenen (ik hou van licht reizen, zelfs voor een jaar). 
Van de douane in de VS moest ik mijn schoenen uitdoen. 
Ik was behoorlijk nerveus en trok iets te hard. 
En knak. Kaput. 


Ik was behoorlijk verveeld. Want waar koop je in godsnaam veters? 
Maar gelukkig is er den CVS waar je alles tegenkomt. Dus dat euvel is ondertussen ook opgelost. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten