zondag 11 maart 2012

Wandelingen



Ze hebben hier een heel zachte winter gehad. 
Volgende week donderdag wordt het zelfs 27 graden. 
Ik heb in de krant gelezen dat dat problemen oplevert met de insecten die nu al "ontwaken". 
Maar voor wandelingetjes is het ideaal weer. 
Ik tracht toch iedere dag eens een frisse neus te halen. 
Voor mijzelf en voor Elisabeth. 

Binnenkort gaat het Cherry Blossom Festival van start. 
Maar tegen dan kunnen die bomen al uitgebloeid zijn. 
Dat is een beetje jammer want het is 100 jaar geleden dat Tokio deze bomen heeft geschonken. 

De natuur is er vroeg bij dit jaar. 






Ik woon in een zeer rustige buurt (lees: er valt hier niks te beleven).
Met nog heel veel natuur (ik zie evenveel eekhoorns als vogels).
En heel weinig bankjes (wat behoorlijk frustrerend is).
Maar ik heb er uiteindelijk toch gevonden!


Veel mensen kom je niet tegen, maar lantaarnmannetjes wel...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten