donderdag 15 maart 2012

Musea

Ik heb weeral eens geluk.
( 2012 is ECHT mijn geluksjaar!)

Elke dinsdag of woensdag is een van de buurvrouwen vrijwilliger in het National History Museum.
En ze is bereid me mee te nemen met Elisabeth.
Dus de tijd dat ze doorbrengt in het museum (tien tot een) kan ik gaan en staan waar ik wil.

Zeer leuk aanbod omdat:
- de dagelijkse sleur onderbroken wordt
- ik Elisabeth ook eens andere dingen kan tonen (en ze is gefascineerd door andere mensen)
- er een enorme keuze aan musea is nabij the Mall waarvan de toegang gratis is
- ik dingen zal bij leren

Ondertussen ben ik al eens mee geweest met die lieve vrouw.
Mijn eerste keer om voor Elisabeth te zorgen op verplaatsing (dus geen bedje, geen verzorgingstafel, geen stoel  waarin ze vast zit om te eten )
een eerste keer voor de ouders om aan iemand anders de zorg van hun kind toe te vertrouwen op verplaatsing, met de auto,
een eerste keer voor Elisabeth op expeditie zonder een van haar ouders.

En het is allemaal goed verlopen.
Ze was adorabel.
En ik heb mijn plan getrokken.

Of ik veel foto's zal kunnen nemen is een andere vraag.
Ik ben drie uur in een museum geweest en ik heb een foto getrokken.
Dus ja, jongens, sorry.
Laat het een troost zijn: ik geef mijn ogen dubbel en dik de kost!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten