vrijdag 23 maart 2012

Meltdown

Het zal deze keer niet van de sour cream onion chips en frambozensnoepjes zijn dat er een kilootje of twee zal bijkomen (of meer, who cares).
Dat was een beetje het geval na Moskou.

Maar ijscreme zal na dit avontuur de schuldige zijn.
Ze hebben hier zoveeeel keuze!
Ze eten een coupeke ijs in de avond.
Onderwijl kijkend naar een serie.
(Ik ben het eerder gewoon dit te eten als een vieruurtje, maar ne mens moet zich wat aanpassen, he. ;) )

Het is zo lekker.
Het voelt zo verfrissend (helemaal anders dan chips of snoep).
En het doet me heel erg denken aan mijn meme.

Meme at dat ook heel graag en we hebben vaak een liter crème naar binnen gesmikkeld.
Daarna voelden we ons wel een beetje schuldig want dat was toch niet zo goed voor ons lijn.
Dat schuldgevoel dronken we dan weg met een lekker glaasje wijn.
Ja, we hadden leuke avonden! En we hebben veel gelachen.
Meme was de coolste, de liefste en de meest optimistische.

Meme was wel niet zo avontuurlijk qua smaken.
Het was meestal vanille. Met een schep confituur bij. Hmm.
Hier hebben ze veel smaken.
En ik heb al enkele favorieten.
Ik vraag me af of meme hier ook zou grijpen naar haar vanille of toch eens zot zou doen en naar een andere smaak zou grijpen.

Genoeg over de meme of ik heb meer dan een coupe comfortfood nodig.

Mijn favorieten:











Geen opmerkingen:

Een reactie posten