zaterdag 10 maart 2012

Let the games begin!

Vorige week vrijdag ben ik samen met C. mijn social security number gaan aanvragen.
Ik heb gedurende de twee uur en een half wachten toch wel een interessant deel van de Amerikaanse bevolking gezien...
Laat ons zeggen dat het goed is dat ik al een eerste indruk had. ;)

Eergisteren is dit nummer toegekomen met de post. (Juij, post!)
Je hebt dit nummer nodig voor een rijbewijs en voor een bankrekening ed.

Deze morgen was dan ook zeer productief.
Vakken besproken.
Een bezoekje gekregen van mijn coördinator van CHI (Cultural Homestay International = Amerikaanse au pair organisatie) die even controleerde dat ik me wat goed aangepast heb.
Een bankrekening geopend.
En om de benodigdheden geweest om mijn rijbewijs hier te halen.
Het voelt alsof ik al eeuwen aan het leren rijden ben. Echt.
Ik hoop gewenning snel te bereiken.
Het grappige is wel dat ik binnen een jaar meer ervaring in Amerika ga hebben dan in België.
Maar ik ken natuurlijk wel een beetje mijn baan in België.



Gisteren had ik goed nieuws.
En dat moest gevierd worden met een pintje. ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten