maandag 19 maart 2012

Ik ben verliefd.

Dit weekend was zo heerlijk.
Zoveel indrukken. Verrukkingen.

Op een dag werd ik verliefd op deze stad.
En die dag was zaterdag 17 maart.

Het begon allemaal zeer vroeg in de ochtend.
Hup, heel het gezin (inclusief hond) in de auto en op weg naar Washington om de zonsopgang te zien aan the tidal basin.
Rondom the tidal basin staan er honderden kersenbloesems  en die staan nu in bloei (veel vroeger dan gewoonlijk).
Ik vond het echt wonderlijk.
Zeker het vroeg opstaan waard.

Nu begreep ik waarom ze zo'n foto op de flap van mijn toeristengids over Washington hadden gezet.
En hoe meer foto's ik nam van deze bloesems, hoe sterker het verlangen werd een mooiere foto te nemen dan op die flap. Competitief, he. ;)
En ik denk dat het me gelukt is.
Ik durf zelfs te beweren dat er meerdere foto's zeer goed gelukt zijn.
Het was ook zo leuk.
Je zag overal mensen foto's nemen.
Ik heb prachtige toestellen gezien. Fantastisch grote lenzen. Stevige statieven.










Het was moeilijk een keuze te maken.
Hopelijk vinden jullie het ook even mooi.




4 opmerkingen:

  1. heel mooi Evy!
    Ben zo blij dat je het naar je zin hebt!!
    Ik geniet echt om je blog te lezen, en je maakt dat zo mooi met die foto's !
    Ik ben echt een klungel, kzet de foto's op FB en het getyp op blog, mr ben er niet zo regelmatig in zoals je al wel gemerkt heb :o)!
    De lente in Belgrado is hetzelfde tvoelt net zomer in Belgiƫ, echt grappig, mr de zomer in Belgrado is ook echt gek, daarom I love Belgrade eind maart, april, mei en september, want juni tot augustus is puffen!! en De winter ben blij dat die voorbij was, wa was da! Ik leefde net in het donker constant, en die sneeuw was leuk 5dagen en erna was da ook een sleur!
    Dus lente in Beograd! I LOVE! Ik ben 18 maart voor de zoveelste keer terug verliefd geworden op Beograd hehe!
    Dikke kus!
    Mis je!
    Doet da nog goe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej,
    alles ok?
    Bedankt voor de lieve commentaar, zeg! :)
    Ik hoop dat je dan van het weer dan ook een beetje kan genieten?
    We zouden eens moeten skypen, he.
    Laat je iets weten anders via mail of fb?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej Lieve Evy!
      Alles is super nu in Belgrado echt waar.
      Ik heb de balkanmens in me herontdekt haha!
      Ik kan nu beter tegen die Balkanchaos en daar zorgt het lenteweer ook echt voor!
      Ja af en toe neem ik een pauze en geniet ik van het mooie weer :o)!
      Het was wat stressy met de examens, maar dat is nu ook achter de rug :o)!
      Nu terug wat taken...
      Ik had vorig weekend bezoek van Marko 4-daagjes was supergezellig.
      En dan morgen komen mijn ouders voor een weekje!
      Ik hoop ook dat je snel bezoek krijgt!
      Maar je doet het super!
      en het kan deugd doen even weg, om alles op een rijtje te zetten en te beseffen wie en wat je echt in Belgiƫ mist :o)!
      Ik denk dat het in Amerika wel wat vlotter gaat, maar het lijkt allemaal zo'n droom daar zeg :o). Als ik nu naar Amerikaanse series en films kijk, denk ik altijd wow daar zit Evy hehe!!
      Misschien dat ik ne keer tijd vind je te komen bezoeken zou echt cool zijn, maar stap voor stap (denk nu echt als een Balkanmens, we zien wel :p!)
      Ohja skypen!
      Ik laat je weten wanneer het kan, het zal ergens voor na 8 april zijn.
      Deze week ben ik van mn ouders en zussen hehe :p!
      Dikkee zoeeen!!
      Ik ga verder even nr je avonturen lezen en dan presentatie verder voorbereiden!

      Verwijderen
  3. Ik ben ook een beetje verliefd geworden, precies. Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen