maandag 26 maart 2012

Pentagon City - Teva - old town

Dit weekend was een redelijk rustig weekend. 
Maar ik beklaag me dat nu niet echt. 
Het was regenachtig en fris. 
Schone liedjes blijven niet duren, he. 

Ik heb me wat geconcentreerd op het autorijden, 
in the home depot  (de plaatselijke Van de Nest) groentjes gekocht. 
Dan naar Pentagon City gegaan waar een Hongaarse au pair woont. 
We waren op tijd voor de film Hugo om vier uur. 
Deze film heeft me aangenaam verrast. 

Daarna ben ik naar de hair cuttery geweest om mijn haar zomerklaar te maken. 
Het is weer lekker fris in mijn nekske. 


Een foto van in de cinéma, the drafthouse. 
Daar kan je eten terwijl je naar de film kijkt. 
Ik vind dat wel gezellig. 




In de late avond, na de film en het nieuwe kapsel (ja, die zijn zo laat open!) zijn we naar een comedy show geweest.
Ik stond daar behoorlijk sceptisch tegenover, maar ik heb toch goed gelachen. 

De volgende ochtend, die zeer traag op gang kwam, ben ik samen met haar een paar zomerschoenen gaan kopen. 
Ik vind ze prachtig. 
Ik had enkel slippers mee vanuit België, maar ik kan daar echt geen uren mee rond lopen. 
Ik heb zwakke voeten (ik heb snel een "doortrapt" gevoel en een zeer hoge wreef) en een slechte rug. 
En aangezien mijn rug het al hard te verduren krijgt met de zorg van een baby, was het hoog tijd om eens stevige zomerschoenen te kopen. En duurzame. 
Ik spendeer normaliter niet graag veel geld aan schoeisel. 
En zeker niet voor de zomer. 
Maar deze keer heb ik mezelf overtroffen! 

1 Ze hebben geen velcro. 
Dus ik kan er mee naar het strand gaan en ze blijven nergens aan kleven ( Ik heb fleece gilets met velcro die de hele tijd blijven hangen aan sjaals. En dan zijn die sjaals zo opgewold. Of nylonkousen die tegen laarzen komen met velcro. Hatelijk.)

2 Ze zijn licht. 

3 Ze zitten gemakkelijk. 



In de namiddag heb ik even gewandeld in Alexandria old town (voor de verandering).
Ik was op zoek naar verjaardagscadeautjes voor mijn mama en mijn schoonzus. 
Een kleinigheidje voor mijn zus. 




Reclame is blijkbaar niet hun sterkste kant hier.



Een vaas gemaakt uit oude magazines.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten