maandag 19 maart 2012

Old post office - Georgetown

Rondwandelen in een ongekende stad kan me echt doen genieten.
De architectuur, de reclame, de verkeersborden, de vuilbakken, ...
Ja, ik vind het echt allemaal interessant.
Zo kwam ik ongepland the old post office tegen.
Een mastodont van een gebouw die ze in de loop van de geschiedenis wilden afbreken, maar dat stuitte op veel verzet.

Je kan met een lift naar boven gaan en Washington aanschouwen op een aanzienlijke hoogte.
Helaas was het redelijk mistig (of pollutie) en was er niet zoveel te zien.
Maar ik ga er zeker nog eens naar toe, want ik denk dat het de moeite waard is.

Vanuit de lift:



Het uitzicht.



Gnagna. Dat wil ik zeker ook eens doen.



Een ideetje voor een derde tattoo?



Uitzicht op de Potomac vanop de Francis Scott Key Memorial Bridge.


De cupcakes moeten hier wel heel lekker zijn. Ik heb helaas niet zoveel geduld.



Naar het schijnt loopt de allermooiste fietsroute in Amerika langs het C&O canal :



Het was een leuke dag, maar ik was echt stikkapot.
Ik vind Georgetown een heel aangename buurt.
Jonge mensen, interessante cafés, ongekende winkels, kleine parkjes...
Ja, het deed me een klein beetje denken aan Gent.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten