zaterdag 10 maart 2012

Back to school

Ik heb me een beetje laten gaan.
Ik ben nekeer nuts gegaan.
Laat ons zeggen dat ik een goedgevuld schoolprogramma zal hebben.
Het is me dan ook aangeraden om me vak per vak in te schrijven.
Het zou wel eens wat zwaar kunnen zijn.
Hoewel ik er in feite geen graten in zie en mijn idee al vast staat, mag mijn zorg voor Elisabeth hier niet onder lijden. Dat snap ik.

Even wat extra uitleg:

In plaats van de gewenste zes credits zal ik er minstens 12 hebben (van een vak worden de credits niet vermeld).
En de som van 500 dollar zal dan ook pijnlijk overschreden worden.
Maar ze zullen niet kunnen zeggen dat ik hier wat met mijn vingers heb zitten draaien en mijn hersencellen heb laten afsterven.
No sorry, Bob.

Ik ga fotografie gedurende zes weken volgen aan NOVA,
twee weekends Hospitality and Tourism aan de Sojourner-Douglas College,
tien weken Russisch advanced aan de International Language Institute
en tien weken Russisch advanced aan de Graduate school.

De vakken volgen elkaar schoon op qua data.
Dus ik ga nooit een week hebben met meer dan een vak.
In principe heb ik van mei tot eind november iedere week drie uur les.

En wat vinden jullie er van?

Natuurlijk wil ik hier niet alleen studeren.
Binnenkort begint het Cherry Blossom Festival en daar wil ook zoveel mogelijk van meepikken.
En dat paardrijden moet er ook nog eens van komen!
En brood bakken (want dat trekt hier op niks).
En de stad ontdekken.
En vrienden maken.
En gratis toneel-, dansvoorstellingen meepikken in het Kennedycenter.
En think tanks volgen aan universiteiten.
En musea bezoeken.
En en en en en en....

Dus zal mijn tijd goed opgevuld zijn. :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten